O ADAM


Kafamı kaldırdığımda annemin ölümüne sebep olan adamla karşı karşıyaydım. Elim ayağım boşalmıştı. En son titremeye başlamıştım sonrasını hatırlamıyorum..
Uyandığımda bir hastanedeydim. Bayılmışım, ayılmayınca da bir hastaneye getirmişler.  O adam yine tam karşımda eski bir sandalyede oturuyordu. İnanmak istemiyordum o olduğuna. O an ikizi vardır belki diye bile geçirmiştim içimden. Ama suçlu bakışlarından anlamıştım, oydu. Annemi benden almıştı, şimdide beni mi öldürecekti? Ölümden hiç korkmadım. Kaybedecek çok bir şeyim de yoktu zaten. Hatta anneme kavuşmak beni mutlu bile ederdi. Ama ölümüm bu adamın ellerinden olmamalıydı. Korkmasam ben onu öldürürdüm.
Birden kalkıp yanıma gelip "Çok endişelenedik, iyi misin?" dedi. "Dalga mı geçiyosun?" diye bağırdım. "Annemi aldın benden!" diye ağlamaya başladım. Bir yandan ağlıyor bir yandan bağırıyordum. Serum kolumdan çıkmış kanlar akarken adamın koşarak uzaklaştığını gördüm. Bir kaç saat sonra hastaneden çıktım.
Bir taksiye atlayıp anneanneciğimin kollarına attım kendimi. Nasıl da korktu beni o halde görünce pamuğum. Ama anlatamazdım olanları. Hem kalbi kaldırmazdı hem de beni evden çıkartmazdı. Haksızda değildi. Biliyordum o adamı son görüşüm olmayacaktı. Anneanneme ufak bir kaza dedim ve saatlerce kollarında ağladım. Bir çocuk gibi ağladım. O an anneme öylesine ihtiyacım vardı ki. Yine beynimde binlerce düşünceyle pamuğumun kokusunda uyuyakaldım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bölüm 3 // Papatyalar

Bölüm 2 // Yeni Başlangıçlar